Zapraszamy uczniów z całego kraju do udziału w 2 Przeglądzie Młodzieżowej Reklamy Społecznej.
Konkurs skierowany jest do uczniów technika grafiki i poligrafii cyfrowej, technika fotografii i multimediów oraz technika reklamy.

Celem konkursu jest kształtowanie u uczniów postaw obywatelskich, prezentacja uzdolnień graficznych. 

W konkursie są 4 kategorie:

  • plakat reklamowy;
  • spot radiowy;
  • fotografia społeczna;
  • film reklamowy.

Hasłem tegorocznego konkursu jest : “Społeczna Rewolucja Zaczyna Się We Mnie”.
Prace mogą do tego hasła nawiązywać w wieloraki sposób.
Adres mailowy na który należy wysyłać prace i zapytania to: konkursy@t15.wroclaw.pl
Prace można przesyłać do 13 stycznia 2024 r.

Szczegóły konkursu w Regulaminie:

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Pobierz [203.31 KB]

Integralną częścią regulaminu są załączniki:
Załącznik nr 1_Metryczka

Załącznik nr 2 Formularz zgody uczestnik

Załącznik nr 3 o przeniesieniu praw autorskich

Załączniki należy elektronicznie wypełnić. Następnie wydrukować, uczestnicy/ prawni opiekunowie je podpisują.
Skany tych dokumentów należy dołączyć do przesłanej pracy.

Zachęcamy do obejrzenia prac z poprzedniego przeglądu:
https://t15.wroclaw.pl/nominowani-w-przegladzie-mlodziezowej-reklamy-spolecznej/

Plakat konkursowy do pobrania, który można wydrukować i powiesić w Państwa szkole:

 

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Pobierz [429.16 KB]

Prace laureatów konkursu będą prezentowane w kwietniu 2024 r. na wystawie pokonkursowej na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu oraz będą prezentowane w mediach. 
Dla zwycięzców przewidziane są nagrody takie jak: tablety graficzne, sprzęt nagrywający, bony na zakupy w księgarniach, książki o tematyce graficznej i fotograficznej.  

Współorganizatorem konkursu jest Katedra Grafiki Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu

Patronem medialny konkursu jest Akademickie Radio Luz

Partnerem konkursu jest Wrocławskie Centrum Rozwoju Społecznego

———————————————————————————–